آموزش اجرا کامل بازی براول استارز به صورت تصویری :: پارس کلش

[RB@Blog_Title]

سلام خیلی از دوستان بازی های شرکت سوپرسل را دوست دارند و این شرکت محبوب بازی جدید خود را به نام brawl stars به معنی جدال ستارگان ارائه داده است که فعلا در چند کشور قابل دسترسی است اما شما با آموزش ما می توانید این بازی را بر روی گوشی خود اجرا کنید

98/2/5 : با توجه به ارائه شدن نسخه جهانی براول استارز شما می توانید این بازی را از پارس هاب یا دیگر مارکت های ایرانی دانلود کنید

قدم اول: نصب فیل.ترشک.ن سایفون (پیشنهادی) (بر روی لینک زیر کلیک کنید)

                                
                              

قدم دوم: بروید به تنظیمات گوشی خود و در برنامه ها گوگل پلی استور خود را کلیر دیتا کنید(نترسید)

قدم سوم: گوگل پلی استور خود را توقف اجباری کرده

قدم چهارم: وارد فیل.ترشک.ن خود شوید و آی پی کانادا(پیشنهادی) را انتخاب کنید و آن را روشن کنید

قدم پنجم: حالا بدون کار اظافی وارد گوگل پلی استور خود شوید و می بینید تحریمی در کار نیست و بازی های سوپرسل از جمله براول استارز معلوم است. آن را دانلود کنید(به صورتی است که شما آن را گول میزنید)

قدم ششم: توجه توجه  بعد از نصب هرگز آن را اجرا نکنید گوشی را یک بار خاموش و روشن کنید

 

 

قدم هفتم: بعد از روشن شدن گوشی فیل.ترش.کن خود را روشن کنید و مطمِئن شوید روی آی پی کانادا است و وارد بازی شوید

قدم هشتم: میبینید که بازی اجرا شده اگر اجرا نشد شاید مرحله ای را خوب انجام ندادید یا اگر سوال داشتید پایین همین جا میتوانید نظر بنویسید

توجه: بعد از اجرا شدن بازی با فیل.ترش.کن در دفعات بعد دیگر نیازی به روشن کردن فیل.ترش.کن نیست

 

جهت اطلاع از اخبار براول استارز به کانال تلگرام ما سر بزنید:

Telegram: @PARSCLASHCOC

با تشکر

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

  • Hadi

    سلام برنانه رو میخام نصب کنم نمیشه خطا میده چیکارش‌کنم 

  • abolfazl

    سلام ببخشید میگم این فیلترشکن رو آی پی کانادا برای من وصل نمیشه . چیکار کنم ؟؟؟؟

  • PARS CLASH

    بازی را مستقیم از گوگل پلی دریافت کنید و از مشخصات بالا اومدن بازی بر روی گوشی خود مطمئن شوید

  • محمد

    سلام ببخشید من از سایت دانلود کردم مشکلی نداشت خوب بود تا وقتی که رفتم توی بازی اورد ولی وقتی شروع میکنم میپره بیرون لطفا کمکم کنید

  • ali

    سلام   ب همین روش نصب کردم و نصب شد اما باز نمیکنه بازی رو      یه پیام میاد ک یه اانیستال داره و یه اکی

  • سامان

    میشه کمکم کنید ?چجوری انجام بدن وقتی پیام میدم جواب نمیدم

  • PARS CLASH

    سلام دوست عزیز

    شما باید به پشتیبانی بازی درخواست آن بن(unban) شدن اکانت خود پیام بفرستید که ممکن است چند هفته ای طول بکشد

  • سامان

    میشه کمکم کنید اکانت من یه ماه بن شده و باز نمیشه میشه نحوه ی خارج شدن از بن رو برام بگید

  • PARS CLASH

    با سلام
    ضعیف شدن نت شما هنگام بازی به نوع نت شما مربوط میشه

  • محمد


    سلام من یه مشکلی دارم تو بازی اونم اینه که بعد دفعاتی که بازی میکنم نتم تو بازی یهو ضعیف میشه با این که نتم خوبه!اگه میشه کمکم کنید.ممنون

  • زهرا

    سلام خیلی خیلی ممنون از راهنمایی تون مشکلم حل شد😀🤩❤

  • PARS CLASH

    دوست عزیز اول از همه مطمئن بشید که Google Play Services و Google Play Games به آخرین نسخه آپدیت شده باشه

  • رضا

    سلام من هر کاری میکنم ایمیلم کانکت نمیشه که بازی رو ذخیره کنم میترسم هر لحظه بازی بپره.لطفا راهنمایی کنین.هر بازی دیگه مثل افکلنز و رویال ذخیره میشه الا این بازی.البته 

  • PARS CLASH

    دوستان عزیز اول مطمئن بشید که اندروید گوشی شما برای بالا اومدن بازی 4.1 و بالاتر باشه
    دوم اینکه Google Play Services و Google Play Games رو حتما به آخرین نسخه آپدیت کنید
    و در آخر اینکه بازی رو یکبار حذف کنید و جدید ترین نسخه رو از گوگل پلی استور یا کافه بازار دانلود کنید
    امیدوارم مشکلتون حل بشه.

  • نیما

    سلام اقا من ی مشکل دارکم اونم اینه ک سوپرسل برام باز نمیشه هرکاری کردم سوپرسل باز نشد فقط ی صفحه سفید میادو بس لطفا کمکم کنین الان چند وقته نرفتم اون اکانتم میترسم اکانتم بند بشه

  • Ali

    سلام. بازی روی بعضی گوشی ها میاره بیرون مینویسه از گوگل پلی دانلود کنید از گوگل پلی دانلود میکنیم بازهم همون میاد ک باید بازی حذف بشه

  • PARS CLASH

    سلام دوست عزیز نسخه قبلی رو پاک کنید(اگه اکانتتون رو سیو کرده باشید) و نسخه جدید رو مانند آموزش بالا نصب کنید یا از مارکت های معتبر ایرانی مانند پارس هاب نصب کنید و لذت ببرید ممنون.

  • danial

    من براول استارز رو دارم اما نصب نمیشه نسخه جدیدش چیکار کنم

  • PARS CLASH

    با سلام عیدتون مبارک

    ممکنه مشکل از اندروید پایین دستگاه شما باشه
    موفق باشید.

  • hamed

    سلام وعرض ادب من روی memuنصب کردم ولی میپره بیرون لطفاراهنمایی کنید

  • PARS CLASH

    سلام لطفا برنامه بازی های گوگل پلی خود را بروزرسانی کنید.

  • سجاد

    ببخشید من چطوری به براول استارز جیمیل بدم چون هر چقدر روی اون کانکت میزنم هیچی نمیاره

  • PARS CLASH

    دوست عزیز براول استارز رو مستقیما از گوگل پلی دانلود کنید و در اجرا نشدن در گوشی شما ممکنه اندروید شما پایین باشه

  • erfan

    سلام من بازی نصب کردم میره توش ولی میزنی پلی تصویر سیاه میشه مشکل چیه؟

  • امین

     من از تو‌کانال تلگرام نصبش کردم وارد بازی میشم پنج دقیقه بعد میاد بیرون

  • PARS CLASH

    سلام با توجه به اینکه نسخه جهانی براول استارز ارائه شده دیگه نیازی به این مراحل نیست و در مورد حرکت کردن شخصیت شما این مشکل از بازی است یا اینکه بروید تنظیمات و گزینه Locked movement control رو on کنید.

  • Seyed a h

    سلام من تازه چند روزه که بازی رو نصب کردم وقتی بازی رو نصب کردم خاموش روشن نکردم هیچی به جور باک داره موقع بازی هم سخت حرکت میکنه

  • PARS CLASH

    ممکنه مشکل از گوشی شما یا اندروید شما باشه

  • جواد

    اقا من دانلود کردم هرکار میکنم بازی کرش میده.یعنی بازش میکنه صفحه سیاه میاد یدفعه میپره بیرون

  • PARS CLASH

    پاک کردن دیتا فروشگاه گوگل پلی کاری به بازی های دیگه نداره!

  • 023Mohammad

    Vaghti claer data miznim maslan  data clash royale ya data clash of clanas pak nmishe

  • سعید

    سلام.من تونستم براول رو پیدا کنم.اما pre-registration داره فقط.دانلود نداره.جریان چیه؟


  • رهام

    سلام من هرکار میکنم تو گوگل پلی اصلا بازی براول نمیاد میشه راهنمایی کنید


  • Sajjad

    خیلی خیلی ممنون

    کامل بود
    فدایی دارین

  • میلاد

    نشد همرو هم انجام دادم چکار کنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی