رونمایی از تاون هال 12 :: پارس کلش

[RB@Blog_Title]

رونمایی از تاون هال 12

چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۵۸ ب.ظ
  • نویسنده :
  • بازدید : [۱۰۶۳] مشاهده
  • دسته بندی : دسته: کلش آف کلنز ,

سوپرسل: این بار هیجان بسیار زیاد است که ما رسما اعلام میکنیم ما به روز رسانی مهم بعدی Clash of Clans را منتشر میکنیم: Town Hall 12! این یک زمان هیجان انگیز در Clash of Clans است، زیرا ما یک تن از مطالب جدید را با این نسخه معرفی می کنیم.

در طول روزهای آینده، ما به اشتراک گذاشتن جزئیات در مورد آنچه این به روز رسانی همراه با فیلم های توسعه دهندگان و فیلم های گیم پلی خواهد بود. اما یک چیز در یک زمان ...

اعلامیه امروز تمرکز خود را بر روی تالار شهر و نحوه عملکرد تالار شهر 12 که از پیشرفت های قبلی تالار شهر گذشته است، رد می کند.

گیگا تسلا!

هنگامی که شما به تالار شهر 12 ارتقا می دهید، شهر خود را در حال حاضر یک ساختار دفاعی است که قادر به دفاع از خود است. اگر یک حریف تالار شهر را خراشیده کند، Giga Tesla ظاهر خواهد شد. برادر بزرگتر خانواده تسلا دفاع، Giga Tesla آتشفشان های برق را در مهاجمین خود آتش می زند و به خاطر تلافی جسورانه ای که برای نابودی کت و شلوار خود را از بین می برد، به شدت انتقام می گیرد.

تکامل Giga

شما فکر نکردید به سادگی ارتقاء به شهر سالن 12 پایان سفر خود را انجام دادید! همانطور که ذکر شد، هنگامی که شما به تالار شهر 12 ارتقا دهید، شما به سلاح Giga Tesla دسترسی خواهید داشت. با این حال، مانند تمام سازه های دفاعی در Clash of Clans، می توان آن را ارتقا داد. بله، سلاح تالار شهر می تواند ارتقا یابد! Giga Tesla دارای 5 سطح ارتقا در دسترس است. هر سطح افزایش می دهد که چگونه بسیاری از مخالفان Giga تسلا می تواند هدف قرار، تا حداکثر 4.

انفجار گایگا

هنگامی که Giga Tesla خود را به سطح 5 ارتقاء می دهید، توانایی نهایی Giga Tesla را باز کنید: تالار شهر خود را به یک بمب عظیم تبدیل می کند که باعث آسیب انفجاری به مخالفان اطراف می شود. این آخرین تلاش نابودی برای نابود کردن است دشمنان شما، راه تالار شهر شماست تا قبل از اینکه تعداد زیادی از نیروهای نظامی را با آن درمیان بگذارید، سلامتی نهایی را بدست آورید.

تالار شهر 12 تنها نقطه نوک کوه یخی در تابستان 2018 به روز رسانی است. پیش بینی های بیشتری را در روزهای آینده به اشتراک می گذاریم، با شگفتی های بیشتر، تغییر کیفیت زندگی و به همین دلیل این بروزرسانی بزرگترین آپدیت برای روستا در چند سال گذشته است!

برای پیش نمایش بیشتر به تماشا بروید!

تماشا

ادامه مطلب
برچسب ها

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی