بهترین دک هوگ رایدر :: پارس کلش

[RB@Blog_Title]

بهترین دک هوگ رایدر

يكشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۴۴ ب.ظ
سلام و درود بر بکس پارسی ها
هوگ رایدر نیرویی هست که قدرت زیادی با لول های بالاتر داره که یک نیروی خوب برای حمله های هجومی هستش علاوه بر اون لامبرجک هم نیرویی هست که تو این دک نقش مهمی داره که اگر این نیرو رو نداشتید از نیروهای مشابه استفاده کنید.
حالا ما کاربرد نیروهای این دک رو پایین براتون توضیح دادیم.
هوگ رایدر مطمئنا کارت اصلی این دک هست. در اغلب موارد، از هوگ رایدر به عنوان مهاجم اسپم پل استفاده می شود.
 بدون شک تاثیر قابل توجهی برای این دک رو لامبرجک داره، چون اون یکی دیگه از سربازهای اسپم پل هست. به غیر از این، ما می تونیم از لامبرجک برای دفاع در مقابل نیروهای زمینی استفاده کنیم.
 والکری مهم ترین مدافع تو این دک هست چون اون دارای قدرت و جان کافی برای مقابله با نیروهای زمینی هست. اگر با این دک در آرناهای بالاتر بازی کنید، به یک سرباز نیاز دارید که یک گیرنده آسیب باشد. علاوه بر این، والکری می تونه حفاظت از محوطه رو برای هوگ رایدر و لامبرجک در ضد فشار دادن انجام بده.
بچه اژدها شبیه به والکری هست. شما می تونید بچه اژدها رو برای مقابله با واحدهای متوسط دشمن مانند خفاش، سه مینیون یا گله مینیون ها استفاده کنید.
 اینفرنو دراگون توانایی آسیب رو پشت سر گذاشته که شما می تونید برای کشتن هر تانکر(مانند گولم، پکا و...) از دشمن استفاده کنیم. دفاع از تانکر با اینفرنو دراگون تجارت اکسیر مثبت رو تولید می کنه و بنابراین می تونید با نیروهای اسپم پل مبارزه کنید.
خفاش ها ارزونترین سرباز تو این دک هستند. شما می تونید اون هارو تقریبا تو هر شرایط استفاده کنید. مهمتر از همه، شما می تونید با استفاده از خفاش ها مقابله با دشمن رو میتونید افزایش بدید..
کارت زپ(Zap) برای این دک ضروری هست زیرا شما با لامبرجک و هوگ رایدر بازی می کنید، شما می تونید از اون برای از بین بردن هم زمین و هم هوا استفاده کنید. همچنین، از آنجا که شما با اینفرنو دراگون بازی می کنید، به احتمال زیاد دشمن رو با کارت اینفرنو می بینید، از زپ برای بازگردوندن آسیب پشت سر هم استفاده کنید.
کارت تیرو کمان هم خاصیت های خودش رو تو هر دکی داره
ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

  • محمد

    باتشکر از تمامی زحمات و مطالب بروزتون


    خیلی کانال شمارو دوست دارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی